İade Koşullarımız Nelerdir?
VANİLYA BUTİK olarak müşterilerimizin memnuniyeti ve beklentileri bizler için çok değerlidir.
Herhangi bir nedenle siparişinizden memnun kalmazsanız, satın aldığınız ürün veya ürünlerinizi, faturası ile birlikte, orijinal ambalajında, kullanılmamış, etiketleri çıkarılmamış ve yıkanmamış şekilde teslim aldığınız tarihten itibaret 7 gün içerisinde iade veya değişim talebi oluşturabilirsiniz. Bu süreci aşan talepler kabul edilmeyecektir.
TÜM İADE VE DEĞİŞİM İŞLEMLERİNDE FATURA İBRAZI ZORUNLUDUR.
İndirim kategorisindeki ürünlerde değişim ve iade seçeneği bulunmamaktadır.
Nasıl İade Edebilirim ?
Web sitemizde bulunan Kolay İade bölümünden iade talebi oluşturabilirsiniz. 0553 543 80 80 numaralı Whatssapp İletişim hattımıza bilgi verebilirsiniz.
İade veya değişim yapılmak isteniler ürün 1358263326 anlaşma kodumuz ile ödemesi müşteri tarafından yapılarak Sürat Kargo şubelerine teslim edilmelidir. Farklı kargo şirketleri ile karşı ödemeli gönderilen kargolar tarafımızca kabul edilmemektedir.
Ürünüm Hatalı veya Kusurlu Ne Yapmalıyım ?
Satın almış olduğuz ürünler kalite kontrolden geçirilerek tarafınıza gönderilmektedir. Yinede fark ettiğiniz herhangi bir durumda bizlere en kısa sürede bilgi vermeniz gerekmektedir.
Hatalı veya kusurlu ürün iadelerinde ürün görseli defosu net görünecek şekilde kargonuzun ulaştığı günden itibaren 3 gün içinde 0553 543 80 80 numaralı Whatsapp İletişim hattımıza bildirilmesi gerekmektedir. Hatalı veya kusurlu ürün kargo bedeli VANİLYA BUTİK tarafından karşılanmaktadır.
Değişim Koşulları Nelerdir?
Internet Explorer tarayıcısının 9.0 ve daha eski sürümlerini desteklememekteyiz. Web sitemizi doğru görüntüleyebilmek için tarayıcınızı güncelleyebilirsiniz, güncelleyemiyorsanız başka bir tarayıcıyı ücretsiz yükleyebilirsiniz.
Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için Kvkk sözleşmesini inceleyebilirsiniz.